Sivut

16 kesäkuuta 2014

Harhakuvia?

Ikuinen vanhapiika. Olen tullut mietteissäni lopputulokseen, että se on kohtaloni. Olen aina ajatellut, että tuolla jossakin on se oikea, se minua varten luotu sielunkumppani. Mies jonka kanssa minulla on hauskaa, jonka sylissä voin itkeä. Mies joka huomioi minua, ja arvostaa minua juuri sellaisena kun olen. Mutta taidan vain olla naiivi ja lapsellinen prinsessasatujen kasvattama romantikko, joka alkaa ymmärtää, että tuo kaikki johon ennen uskoi on pelkkää hölynpölyä.
Katson pariskuntien ympärilläni eroavan ja palaavan yhteen, ja jälleen eroavan. Itse olen vain ja odotan ihmeen tapahtuvan. Olen saanut nähdä sammakoita, jotka eivät suudelman jälkeen muutukaan prinsseiksi. Olen kokenut mukavien miesten huomaavaisen kohtelun, mutta huomannut heidän olevan minulle vain ystäviä. Olen löytänyt onnen, joka muuttui pettymykseksi ja päättyi kyyneliin. Joten minä vain olen, ja odotan jotakin olematonta.

Lentokentän tupakkakopissa on hiljaista. Edessäni aukeaa suuri aukea, kaunis auringonlasku viileässä kesäillassa ja muutama hassu lentokone. Kuulokkeista soi hiljalleen rauhallinen musiikki, joka yhdessä näkymän kanssa lumoaa minut täysin. Voisin jäädä tähän ikuisuudeksi pohtimaan elämän haikeita saloja. Mitkä asiat tapahtuvat vain saduissa, mitkä puolestaan oikeassa elämässä? Milloin olla tyytymättä siihen mitä on, ja päättää tavoitella parempaa?

Kaiken tämän pohdinnan keskellä palautan mieleeni täydellisimmän pariskunnan jonka tiedän. En ole koskaan kuullut heidän riitelevän, korkeintaan ärähtävän paineen alla. Edelleen vuosien yhdessäolon jälkeen näen heidän todella rakastavan toisiaan täysin estoitta. 25.7 koittaa heidän 22. hääpäivänsä. Tämän onnistumisen ja onnen nähdessäni tahdon silti vielä yrittää uskoa. Jos vanhempani saavuttivat sen, ehkä minäkin vielä löydän onneni, vaikkei se olisikaan suoraan Prinsessa Ruususesta.


xoxo Heidi

12 kommenttia:

  1. Tippa tuli linssiin..puspus<3

    VastaaPoista
  2. Kuulehan prinsessani, kyllä se juuri sinunkin prinssisi astuu aivan varmasti elämääsi. Ehkäpä jo seuraavan kulman takaa...

    VastaaPoista
  3. Prinsessani, kyllä se sinun oma prinssisi vielä elämääsi pölähtää! Ehkä hetkellä jolloin vähiten sitä osaat odottaa, ehkä jo seuraavan kulman takaa...

    VastaaPoista
  4. Et ole ainut joka rakkautta elämässä etsii :) Kauniilla nuorella naisella niinkuin sinulla ei ole mitään hätää!

    VastaaPoista
  5. No, nyt saan laitettua kommentin. Kirjoitin jo eilen ja harmittaa, kun se vain katosi johonkin bittiavaruuteen. Joka tapauksessa piti sanomani, että kyllä sinä prinsessa sen prinssisi vielä löydät (toivottavasti et kuitenkaan sieltä tupakkakopista, josta käsken sinua poistumaan heti!). Ei se pysyvämpi parisuhde ja rakkaus ole mitään satua, vaan ihan todellista elämää ja aika tavallistakin. Usein, kun vain lakkaa etsimästä, niin löytääkin. Suosittelen nyt vain rauhoittumaan tähän hetkeen ja pitämään silmät avoinna; huolehdi itsestäsi ja nauti kaikenlaisista erilaisista elämyksistä; ilmavirrasta iholla, luonnosta ja erilaisista sääilmiöistä, hyvästä ruoasta, seurasta ja kaikesta muusta mahdollisesta. Sitten, kun sinä kaukokainen olet reilu kasikymppinen ja jos olet edelleen ilman omaa sammakkoasi, niin sitten voit puhua vanhasta piiasta ja silloinkin pilke silmäkulmassa ;). Nyt haluan tarjota sinulle yhden sortin elämyksen ja kysynkin, että milloin haluaisit tavata tätiäsi vaikka kahvilla Starbucksilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Sunne! Ihanasti sanottu, kiitos rakas tätini ♥ Mennään Starbucksiin koska vain! Maanantaina olen vapaalla :)

      Poista
    2. Arvostan vaivannäköäsi kommentin ja mun piristämiseni suhteen! Mitä tekisinkään ilman tuollaista tätiä ♥

      Poista