Sivut

17 maaliskuuta 2014

Kysyt olenko leikannut hiukseni, olenko muuttunut, vieläkö soitan banjoa iltaisin pimeän jälkeen

Olen suloisten katoamistemppujen mestari, as you can see. Taas olen leikkinyt piilosilla puolisen vuotta. Toisaalta, mulla ei ole ollut mielenkiintoa kirjoittaa, joten miksi sitä itseään pakottamaan. Todella moni asia elämässäni on muuttunut, mutta pohjimmiltaan luullakseni hyvään suuntaan. Ajattelin kerätä teille pinenen kuvakoosteen viime kuukausilta!




Yksi suurista muutoksista, joka kuvissakin ilmenee, on uusi työpaikkani. Tai no uusi ja uusi, aloitin lokakuussa. Nykyisin olen lentokentällä turvatarkastajana, ja täytyy sanoa, että god I love my job! Onpahan ainakin jotakin sisältöä elämässä :)

Ukkosmyrskyt ja lumikuurot ovat pyörittäneet elämääni, mutta olen saanut nähdä myös paljon auringonpaistetta ja leutoja tuulia. Nyt ilma on pikkuhiljaa tasaantumassa ja asettumassa kevätkesäiseen muotoonsa, ja hymy on palannut huulilleni jäädäkseen. Jos minulle olisi reilut puolivuotta sitten kerrottu minkälaista elämäni tulee olemaan maaliskuussa 2014, en olisi uskonut korviani. Sormus otettu pois nimettömästä, uusi täysin erilainen työpaikka ja kolmivuorotyö, ulkona käymistä ja itsenäinen muista riippumaton elämä. Olisin luulutavasti kauhistunut, ja juossut karkuun tämän kuullessani. Nyt kuitenkin kun elän muuttunutta elämääni, olen tyytyväinen.

Mun tekisi mieli poistaa täältä paljon vanhoja postauksia, mutta tuntuu kuin se olisi jollakin tapaa huijausta. Joudun siis ilmeisesti jättämään tänne sen kaiken, jonka haluaisin sulkea kauas pois.

Mitä tällä hetkellä odotan elämältä?
Kesää, festareita, piknikejä ystävien kanssa, valvomista yön pikkutunneille leudossa kesäsäässä, ukkosta ja rankkasateita, auringonpaistetta ja kuumuutta, onnea, tasapainoa, pitkiä kävelyjä hyvässä seurassa, kiertelyä kaupungilla, puistokännejä, hekumaa ja auringonottoa.

Palaan pian, koska tällä kertaa tahdon tehdä niin.

xoxo Heidi

4 kommenttia: