Sivut

04 toukokuuta 2013

Olen kuin uusi

Ja viikonloppuhuomenia. Lupasin tänään laittaa kuvia, joten niitä on siis tiedossa. Illemmalla menen porukoilleni yöksi, joten siskon kanssa tulee myöskin varmaan kuvailtua :) Sitä ennen kotona odottaa mukavat siivouspuuhat.
Anssin mukaan näytän pääsiäiskanalta tässä paidassa. Aluksi se oli tipu, mutta muuttui kanaksi. Tipu oli sentään vähän söpö.
 
siskon reppu
Anssi on aika kärsimätön, mitä tulee lahjoihin, joten heti kun postista saapui paketti, jonka hän oli tilannut mulle synttärilahjaksi, se ojensi sen mulla ja sanoi "hyvää syntymäpäivää."
Mun syntymäpäiväni on ylihuomenna ja lahjan sain jo maanantaina, mutta ei se haittaa, koska se on täydellinen. Ja pakko myöntää, en olisi jaksanut odottaa viikkoa, kun tiesin, että Anssilla on se paketti hyppysissään.


Tiedän, ettei tuo gif ole nyt mikään huikea, mutta siitä näkee millainen ihana kello on kyseessä :---) Tässä sitten vielä suurempana! Ai että olen kulkenut tyytyävisenä tuon kanssa, kiitos Anssi kulta
Sitten läksiäislahjoihin, jotka sain ihanilta työkavereiltani. Muutama viikko sitten olin hiukan kummissani, kun Make töissä kysyi kenkäni kokoa. Viisana ilmoitin, että 38-40 (mikä haarukka) ja sain vaan huikeat naurut niskoilleni, ja vastaukseeni kommentin "ei me toki pidetä sua minään jalkafriikkinä!" En sen kummemmin jäänyt pohtimaan kenkäkysymystä, ja kun eilen lahjakasissta löysin juoksukengät ymmärsin kysymyksen. Make ja Miia olivat kovasti pohtineet, kuinka kysyä multa ohimennen kengänkokoa. Kun Miia oli ollut poissa, Make vain töksäytti mulle kysymyksen, ja tiedotti Miialle koon samalla pohtien kuinka mä varmaankin pidän häntä nykyään jonkain jalkafetissisenä. Tästä tunnustuksesta saatiin kunnon naurut kakkukestien keskelle.
Lisäksi olin juuri eilisaamuna kironnut, kuinka mulla ei ole mitään kivaa kynsilakkaa, jota haluaisin käyttää. No sekin onglema sitten ratkesi, kiitos MissMix kamujeni :)!
En malta odottaa, että päääsen testaamaan näitä!

Nyt siivouspuuhiin, ja sitten porukoille viettämään laatuaikaa siskon kanssa :)

xoxo Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti