Sivut

01 maaliskuuta 2013

Oh, it's friday!

Ihanaa perjantaita! Tänään olen viettänyt ihanaa vapaapäivää.. Aamu käynnistyi lähtemällä hiihtämään! Kyllä, minä lähdin hiihtämään.. Tästä voin kiittää Anssia, joka eilen ehdotti, että käytäisiin kokeilemassa osaisinko vielä hiihtää. Olen viimeksi hiihtänyt varmaan vitosluokkalaisena, ja sen kyllä näki eilisiltaisesta ja tämän aamuisesta sohimisesta.. Tosiaan, käytiin illalla sitten yhdessä vähän ulkoilemassa niin, että sain hiukan tuntumaa hiihtämiseen. Anssi urhoollisesti lainasi omia suksiaan, itse kun en sellaisia omista. Tänään päätin sitten aamulla lähteä kokeilemaan uudestaan. Päähäni vedin pipon, jonka Anssi hommasi mulle ollessaan tekemässä keikkaa samaan aikaan Martina Aitolehden kanssa. Anssi oli kertonut mun olevan Martinan kova fani (en kyllä tiennyt olevani), ja Martina sitten hienona naisena oli antanut piponsa viemisiksi mulle. Nauratti hiukan.


Hiihtelyiden ja pienimuotoisten treenailujen jälkeen kaivoin kaapista jonkin aikaa sitten ostamani hiusvärin. Pestyäni värin päästä kaduin tekoani samantien. En voi sanoa olevani tyytyväinen tulokseen, ja toivon rakkaan hopeashampooni auttavan hiuksiani tulevaisuudessa..


Kävin hommaamassa passikuvat uutta ajokorttia varten. 


Pari päivää sitten vietettiin Anssin kanssa mukavaa ruokailtaa. Anssi - maailman paras kokki - päätti opettaa mulle, kuinka laitetaan täydellistä ruokaa. Todella hyvää siitä kieltämättä tulikin!

Eilen tehtiin Elisan kanssa tuommonen marjapiirakka. Oli muuten hyvää.. Mums!


Sitten vielä vähän "laadukkaita" kuvia puhelimesta viimeajoilta :----)


Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

xoxo Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti